Sponsor Tytularny festiwalu Letnie Brzmienia

Festiwalowe, pozytywne wibracje Letnich Brzmień już drugi rok wspiera Santander Bank Polska jako sponsor tytularny wydarzenia i główny współorganizator trasy.  

W 2023 roku, ramię w ramię, przejechaliśmy wspólnie niemal cały kraj zatrzymując się w 9 miastach – na każdym przystanku trasy Santander zadbał o strefę relaksu, która biła rekordy popularności. To dzięki tej współpracy uczestnicy wydarzenia mogli wygodnie słuchać najpiękniejszych polskich dźwięków, a także odpocząć od szaleństw pod sceną. Poza wsparciem logistycznym i silną widocznością brandu na terenie miasteczek festiwalowych, współpraca opierała się również na wsparciu promocyjnym zarówno digital, jak i OOH. w całym kraju. Klienci banku mogli skorzystać również ze specjalnej oferty – 20% rabatu na zakup biletów i karnetów w aplikacji banku. 

Cieszymy się, że marka ponownie będzie nam towarzyszyć przez całe lato. Z Santander Bank Polska od początku połączyły nas kreatywność, dobra energia i miłość do polskiej muzyki. W tym roku zacieśniamy więzi i pracujemy nad stworzeniem strefy, w której goście festiwalu będą mieli przestrzeń do odpoczynku i twórczej zabawy. 

– Cieszę się, że możemy być częścią festiwalu, któremu towarzyszy tyle pozytywnych emocji, w tak różnych grupach odbiorców. Widać to choćby patrząc na zeszłoroczną edycję, podczas której pod sceną spotykali się młodzi i starsi słuchacze, rodziny i przyjaciele, a wszyscy tak samo entuzjastycznie śpiewali Niemena razem z Krzyśkiem Zalewskim czy tańczyli przy festiwalowym singlu Babiego Lata. Czuć było wielką radość – komentuje Monika Nowakowska, dyrektor Departamentu Public Relations Santander Bank Polska.