Publikujemy nową stronę internetową oraz wprowadzamy redesign komunikacji wizualnej.
Good Taste Production jest wiodącą agencją koncertową 360°, specjalizującą się w kompleksowej organizacji tras koncertowych, festiwali muzycznych, autorskich projektów i eventów zarówno pod kątem produkcyjnym, promocyjnym i koncepcyjnym. W portfolio firmy można znaleźć polskich i zagranicznych artystów takich jak: Hans Zimmer, Jamiroquai, Enrigue Iglesias, Jamie Cullum, Poluzjanci, sanah, Kwiat Jabłoni, Mrozu, Ralph Kaminski, Daria Zawiałow, Vito Bambino, Brodka, Gregory Porter czy Zalewski. Agencja tworzy też autorskie i butikowe festiwale w wyjątkowych lokalizacjach jak Salt Wave na lotnisku w Jastarni, Jazz Around w zamkowym i industrialnym otoczeniu czy Edison nad jeziorem Kierskim.
Good Taste reaguje na koniunkturę rynkową i oczekiwania publiczności. W czasie pandemii COVID-19 agencja organizowała trasę koncertową Letnie Brzmienia z najlepszymi polskimi artystami, która obecnie dzięki sponsorowi tytularnemu Santander Bank Polska jest jedną z największych tras festiwalowych w Polsce. Firma wskrzesiła ducha legendarnego Spring Breaka, pierwszego showcase’u muzycznego w kraju, tworząc NEXT FEST Music Showcase & Conference, który jest obecnie największą tego typu imprezą dla branży muzycznej i debiutujących zespołów. Od 2021 roku organizuje również najstarszy rockowy festiwal w Polsce, czyli kultowy Jarocin Festiwal. Good Taste jest też współtwórcą nowej odsłony jazzowego klubu Blue Note w Poznaniu, z którym był związany od lat.
Zauważalny wzrost i rozwój firmy nie byłoby możliwy bez zespołu. Good Taste Production tworzą ludzie z wieloletnim stażem pracy na rynku rozrywkowym i miłością do muzyki.
– Firma dynamicznie się rozwija, w naszym portfolio pojawia się coraz więcej marek festiwalowych oraz partnerów. Chcemy nadać temu estetyczny mianownik, stąd decyzja o redesignie, aby odświeżyć wizerunek marki i dostosować się do nowych warunków rynkowych. Good Taste to także Good People. Bez zaangażowania i ogromnej pasji zespołu, firma nie byłaby w tym miejscu, w którym jesteśmy. A jesteśmy na rynku ponad 10 lat, zaufało nam wielu artystów z Polski i zagranicy, którzy widzą w nas dobrego kompana do produkowania wysokiej jakości wydarzeń muzycznych. Nasze wartości pozostają niezmienne, produkujemy muzyczne emocje z myślą o publiczności – mówi Krzysztof Wawrzyniak, CEO, Prezes Zarządu Good Taste Production.
Redesign Good Taste Production to nie tylko odświeżenie, lecz także uporządkowanie istniejącego wizerunku marki. W trakcie projektowania nowej identyfikacji stworzono kompleksowy system komunikacji, obejmujący nowe logo, brandbook oraz stronę internetową. Głównym celem tego procesu było stworzenie spójnej i łatwo rozpoznawalnej tożsamości marki. Nowy design wyróżnia się wyrazistą typografią i intensywnymi kolorami, które dzięki zastosowaniu gradientów nadają marce dynamiczny i przyciągający uwagę charakter.
Za redesign marki Good Taste Production odpowiada Marcin Bilicki, Art Director bilimalism, który na co dzień współpracuje z zespołami marketingowymi, projektuje dla branży muzycznej i instytucji kultury. Za wdrożenie strony internetowej www.goodtaste.pl odpowiada studio kreatywne made by made.
Nowy wizerunek firmy Good Taste Production łączy emocje związane z muzyką, atmosferą letnich festiwali oraz wspomnieniami z koncertów, w których braliśmy udział, a także z przyszłymi wydarzeniami, w których będziemy uczestniczyć.