FAQ

1. Czy jeśli nie mam 18 lat, potrzebuję zgody opiekuna na wzięcie udziału w koncercie?

Tak, osoby, które ukończyły 16 lat, a nie ukończyły 18, potrzebują pisemnej zgody rodziców lub opiekunów prawnych na udział w koncercie. Wzór zgody można pobrać tutaj. (dodać wzór zgody)

2. Czy jeśli nie mam 16 lat, mogę wziąć udział w koncercie?

Osoby, które nie ukończyły 16 lat, mogą wziąć udział w koncercie jedynie w towarzystwie pełnoletniego opiekuna.

3. Czy dziecko musi mieć własny bilet na koncert?

Dzieci do 6. roku życia mogą bezpłatnie uczestniczyć w koncercie pod opieką rodzica lub opiekuna, który posiada ważny bilet. Jeśli jest to koncert z miejscami siedzącymi, dziecko musi zająć miejsce na kolanach opiekuna. Zastrzegamy sobie możliwość sprawdzenie wieku dziecka poprzez zażądanie odpowiednich dokumentów.

4. Czy na koncercie można robić zdjęcia/filmować?

Zgodnie z naszym regulaminem, fotografowanie i nagrywanie koncertu jest zabronione.

5. Wygrałem/am bilety w konkursie na facebook'u, ale nie mogę wziąć udziału w koncercie. Czy mogę je komuś oddać?

Nie, w koncercie może wziąć udział jedynie osoba, która wygrała wejściówki.

6. Czy godzina podana na bilecie / wydarzeniu facebook’owym / stronie internetowej to godzina rozpoczęcia koncertu?

Godzina na bilecie, wydarzeniu na facebook'u oraz stronie internetowej jest godziną rozpoczęcia koncertu. Prosimy śledzić nasze profile społecznościowe - tam na bieżąco aktualizujemy informacje o harmonogramie koncertu.

7. Czy bilet na koncert musi być wydrukowany?

Bilety elektroniczne nie muszą być wydrukowane, wystarczy wyświetlenie ich na telefonie lub innym urządzeniu mobilnym. Ważne, aby szybka telefonu nie była pęknięta, a obraz był wyraźny tak, aby móc zeskanować kod kreskowy.

8. Moja osoba towarzysząca spóźni się, a mamy jeden bilet. Co w takiej sytuacji?

Dwie osoby mogą wejść na podwójny bilet w różnym czasie pod warunkiem, że obie te osoby będą miały przy sobie ten sam bilet.

9. Kiedy koncert jest wyprzedany i co to oznacza?

Koncert jest wyprzedany, w momencie gdy wszystkie bilety na koncert, bez wyjątku, zostaną sprzedane - wtedy informacja zostaje zamieszona na wydarzeniu facebook’owym oraz na naszej stronie internetowej. Oznacza to, że sprzedaż biletów została zakończona i nie będzie już możliwości kupna biletu, nawet przy wejściu na koncert.

10. Czy można zwrócić zakupione bilety?

Nie ma możliwości zwrotu biletów.

11. W moim bilecie dostrzegam nieprawidłowości (brak kodu kreskowego, miejsc). Do kogo mogę się zgłosić?

Wszelkie problemy prosimy zgłaszać na maila bilety@goodtaste.com.pl lub w miejscu zakupu biletu możliwie jak najwcześniej.

12. Odkupiłem bilety od osób trzecich, czy wejdę na koncert?

Nie jesteśmy w stanie zagwarantować autentyczności zakupionego biletu. Może on być fałszywy i nie umożliwić wejścia na koncert. Potwierdzić można to dopiero w dniu koncertu przez sprawdzenie kodu kreskowego przez czytnik.

13. Jak długo będzie trwał koncert?

W większości przypadków koncerty trwają około 1,5 godziny. Wyjątkiem mogą być projekty specjalne i symfoniczne, które często obejmują 10 lub 15 minutową przerwę.

14. Czy zostanę wpuszczony, jeśli spóźnię się na koncert?

Istnieje możliwość, że osoba spóźniona nie zostanie wpuszczona na koncert - decyzję podejmuje organizator koncertu w zależności od charakteru koncertu. Bardzo prosimy o punktualne przybycie na miejsce wydarzenia.

15. Gdzie znajdę bilety, których nie ma w danym punkcie sprzedaży?

Istnieje możliwość, że pula biletów na koncert dostępna na danej bileterii zostanie wyprzedana. Wtedy bilety mogą być jeszcze dostępne na innych podanych portalach sprzedażowych.

16. Czy przysługują jakieś zniżki (dla studentów / seniorów / uczniów) przy zakupie biletu?

Ceny biletów nie obejmują żadnych zniżek. W przypadku koncertów Good Taste Production nie jest również akceptowana Karta Dużej Rodziny.

17. W jaki sposób ubiegać się o akredytację prasową / fotograficzną?

Zgłoszenia akredytacyjne przyjmujemy pod adresem mailowym: promocja@goodtaste.com.pl. Podstawą do ubiegania się o akredytację jest aktywne uczestnictwo w promocji wydarzenia. Przyznawane przez Good Taste Production akredytacje prasowe / fotograficzne są imienne i nie podlegają wymianie.

18. Co, jeśli jestem osobą z niepełnosprawnością i chciałbym przyjść na koncert z opiekunem?

Prosimy o kontakt pod adres mailowym: bilety@goodtaste.com.pl - tam zostaną udzielone wszystkie potrzebne informacje.

19. Czy muszę posiadać dowód tożsamości przy odbiorze zaproszeń / akredytacji?

Good Taste Production zastrzega sobie prawo do sprawdzenia dowolnego dokumentu ze zdjęciem potweirdzającego tożsamość osoby akredytowanej.